Skip to main content

Support

Klantenservice is een cruciaal onderdeel van elk bedrijf, ongeacht de grootte of de sector. Het is de belangrijkste manier waarop bedrijven met hun klanten communiceren en een positieve klantervaring creëren. Goede klantenservice kan leiden tot meer tevreden klanten, meer herhalingsaankopen, positieve mond-tot-mondreclame en een verbeterde reputatie van het bedrijf. Het is daarom van cruciaal belang dat bedrijven zorgen voor een goede klantenservice door middel van training van medewerkers, snelle en effectieve probleemoplossing en aandacht voor feedback van klanten.

Plan online demo

Laat bots u helpen om uw klantenservice beter te maken!

Veel bedrijven gebruiken Zoho Desk al voor het verbeteren van hun Klantenservice


Snel, effectief en traceerbaar problemen oplossen

    • Verhoog de productiviteit van medewerkers op schaal
    • 24/7 support zonder een wereldwijd team
    • Beheer supportprocessen zonder problemen
    • Handel klachten efficiënt af

    Sluit onderweg tickets af met de mobiele app van Zoho Desk. Het support team kan Radar gebruiken om het ticketverkeer en belangrijke supportgegevens te bewaken, waar ze zich ook bevinden.