Klantenservice als hart van uw bedrijf
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware in de branche die bedrijven helpt zich volledig op de klant te richten.

Overal aan gedacht
Zoho Desk geeft uw team de beste hulpmiddelen om klanten te helpen bij het automatiseren van frequente taken die anders kostbare tijd in beslag nemen.
Met Zoho Desk, identificeer de juiste trends en patronen in de inspanningen van uw team, maak verbeteringen en inspireer betere prestaties.
Zoho Desk helpt om medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice-ervaring te bieden.
Wanneer uw klanten contact willen opnemen, bent u beschikbaar via verschillende kanalen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.
Voorzie uw klanten met de mogelijkheid om hun antwoorden zelf te vinden met FAQ en deel deze binnen of buiten uw organisatie.
Zoho Desk begrijpt het unieke van uw bedrijf, laat u het aanpassen en integreren met andere apps.
Welkom in de cloud!
Klik op de onderstaande button en wij verwelkomen u in de Zoho Cloud!