Het CRM voor elk bedrijf, ongeacht hoe je verkoopt

Bereik uw potentiële klanten op het juiste moment, contacteer ze via elk kanaal en sluit deals op een slimme manier.
Zoho CRM doet het allemaal.

 

 

Multichannel

Bereik uw klanten, ongeacht het medium. Multichannel support in zoho CRM laat u uw klanten bereiken via telefoon, live chat, email, social media en zelfs in persoon. Gebruik bezoekersregistratie en e-mail analyse om te weten wat uw klanten zien om zo kansen te creëren voor betrokkenheid met de klant. Communiceer, contacteer en sluit de deal met Zoho CRM.

 

 

Email

Zie uw e-mail direct in uw CRM. Salesinbox betekent nooit meer schakelen tussen schermen om het complete plaatje te zien.

SalesSignals

Krijg real-time informatie over alle activiteiten met uw (potentiële) klanten. Weet het nu, handel nu.

Telefoon

Geef uw gesprekken context. Bel direct uit uw CRM met één klik en gebruik uw belgegevens om de prestaties van uw team te analyseren.

Social

Betrek uw social media in uw verkoopproces. Trends volgen en nieuwe leads ontdekken, allemaal vanuit Zoho CRM.

 

 

Verkoopprestaties

Meten is weten.  Pre-built en aanpasbare KPI’s laten u zien waarin uw team uitblinkt en waar zij meer training kunnen gebruiken. Zorg dat uw verkoop- en marketing teams samenwerken door uw marketinginspanningen te coördineren vanuit Zoho CRM. Vergelijk uw advertentie-uitgaven met uw verkoopomzet om te zien hoe de bovenkant van de trechter uw resultaten beïnvloedt.

 

 

Gamificatie

Play more, sell more. Behandel uw verkoopproces als een game en behaal gemakkelijker uw doelstellingen.

Geavanceerde CRM-analyse

Wat zijn gegevens zonder analyse? Met vooraf gemaakte sjablonen en aangepaste rapporten is het eenvoudiger om patronen en prognose trends te herkennen.

Gebiedsbeheer

Ongeacht hoe uw organisatie is opgezet, is het eenvoudig om uw klantenkring te segmenteren in territoria die de behoeften en wensen van elke groep weerspiegelen.

 

 

Automatisering

Naarmate uw verkoopteam groeit, moet u ervoor zorgen dat de verkoopprocessen die u heeft ontworpen, kunnen worden geschaald en dat dezelfde aandacht wordt besteed aan de juiste klanten en leads. Met Blueprint van Zoho CRM kan iedereen in uw team het juiste proces volgen, zelfs als u niet kijkt. Workflows en macro’s helpen u bij het automatiseren van uw dagelijkse activiteiten, terwijl Zia, de nieuwe AI-aangedreven verkoopassistent, voor u werkt.

Blueprint

Bouw verkoopprocessen op vanuit uw CRM en laat uw team hetzelfde werken zonder constante toezicht. Dit zorgt voor naleving door het hele team, waardoor het proces systematisch en herhaalbaar is.

Workflow automatisering

Werk slimmer niet harder. Van het verzenden van follow-up e-mails tot het bijhouden van klant-records, er is veel werk te doen telkens als uw verkoopteam overeenkomt met een lead. Gebruik workflows en automatisering om uw leven gemakkelijker te maken.

 

 

CRM onderweg

Alle Zoho producten zijn ook beschikbaar op android of iOS. Zo heeft u altijd toegang tot uw klantinformatie en verkoopactiviteiten, waar u ook bent.

 

 

Uitbreiden en aanpassen

Pas uw database aan aan uw specifieke sector behoeften met aangepaste apps, modules en velden. Selecteer de functies die u het meest wilt met integraties van interne en externe partijen. Verzamel de precieze informatie die u nodig heeft om trends te voorspellen en uw aanwezigheid op de markt te vergroten. Laat Zoho CRM vóór u werken.

 

 

Zoho Marketplace
De Zoho Marketplace biedt een groot aantal integraties voor apps van derden. Trek gegevens uit meerdere bronnen en breid het bereik van uw CRM uit.

Zoho Apps-Integraties
Zoho biedt een uitgebreid assortiment bedrijfstools die specifiek zijn ontworpen om de operationele efficiëntie te verhogen en alledaagse problemen op te lossen.

Google apps-integraties

Profiteer van de app-suite van Google vanuit Zoho CRM. Upgrade uw huidige oplossingen met industriële krachtige bedrijfssoftware.

 

 

Zoho’s Enterprise Readiness

Zoho’s Enterprise Readiness

Gegevens zijn uw belangrijkste troef; we houden het veilig. De SLA’s en uptime-garanties helpen u om uw bedrijf online te houden, terwijl functies zoals IP-beperkingen en controlelogboeken u kunnen informeren wie toegang heeft tot welke informatie.

Met datacentra in zowel de VS als de EU, staat Zoho u toe om het rechtsgebied te kiezen waarin uw CRM-infrastructuur zal worden beheerd. Houd uw systeem veilig zonder afbreuk te doen aan de flexibiliteit van de organisatie.

 

 

Welkom in de cloud!

Mocht u interesse of heeft u vragen over Zoho neem dan contact met ons op!
Klik op de onderstaande button en wij verwelkomen u in de Zoho Cloud!