Met Zoho CRM nieuwe klantenportaal bent u optimaal voorbereid op de nieuwe privacywetgeving AVG en meer!

Per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie (EU). De Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geldt dan niet meer.

Uw gegevens zijn in de Zoho CRM standaard al goed beveiligd en het toepassen van toegangsrechten per record of veld kan u uw organisatie nog verder beveiligen tegen datalekken en de risico’s verkleinen.

Een ander onderdeel van de nieuwe AVG wetgeving is dat klanten – leveranciers zelf hun gegevens moeten kunnen inzien in uw administratie. En verzoeken om of direct zelf de gegevens aan te passen of via een protocol het uw bedrijf het te laten doen.

Met het nieuwe Zoho CRM portal functionaliteit is dit volledig voor u ontzorgt!
U kan klanten en leveranciers in een beveiligde en gecontroleerde omgeving toegang geven tot uw CRM.

Een portaal om samen te werken met uw klant in Zoho CRM!

Met Zoho CRM Portals helpt uw ​​klanten, verkopers en partners dichterbij te brengen. Geef klanten toegang tot hun offertes,facturen, klantgegevens en nog veel meer in een gecontroleerde en beveiligde klantportaal. Per module kan u aangeven of een record kan worden ingezien, gewijzigd en zelfs aangemaakt of verwijderen.

Maak klanten een deel van uw verkoopproces.

Geef uw meest waardevolle klanten de vrijheid om te communiceren met uw bedrijf, zonder uw volledige verkoopcyclus opnieuw te hoeven doorlopen. Laat ze op uw gemak door uw catalogus van producten en services bladeren, bestellingen plaatsen, facturen bekijken en nog veel meer.

Werk samen met leveranciers om te voldoen aan de eisen van klanten.

Bespaar tijd en middelen die voorheen waren gereserveerd voor status aanvragen en e-mails, met een speciale portal voor uw leveranciers. Deze gestroomlijnde communicatie zorgt ervoor dat eventuele conflicten in de bestelling of geschillen snel kunnen worden opgelost, waardoor leveranciers loyaliteit ontstaat. Voer transacties uit en bekijk facturen om een ​​sterke zakelijke relatie met uw leverancier te bevorderen.

Houd uw klanten dichtbij, uw partners dichterbij.

Houd de communicatie open en transparant door uw partners een eigen portal te bieden. Geef uw partners toegang tot de vereiste CRM-informatie om ervoor te zorgen dat iedereen op dezelfde pagina blijft en samen te werken aan deals voor een effectieve doorverkoop. Wederom genereer bruikbare informatie van uw partners via verwijzingsprogramma’s voor een consistente en wederzijds voordelige relatie.